Zapraszam na reportaż pt; " Liczy się pasja " zrealizowany w 2023r.

 Niedawno w mojej pracowni odwiedziła mnie ekipa telewizyjna TVP Rzeszów, która stworzyła krótki reportaż ze mną. Zadawano mi wiele interesujących pytań , które zainspirowały mnie do kontynuowania wpisów na tym Blogu. 

Zapraszam na reportaż pt; Liczy się pasja " i na moją strone www.krukart.com    

https://rzeszow.tvp.pl/75320929/malgorzata-kruk



Zapraszam Cię na moją stronę 
Zobacz inne wpisy na moim blogu 

Małgorzata Kruk

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Werniksowanie obrazów olejnych, czemu nie ?

Każda pasja może stać się uzależnieniem, jak rozpoznać różnicę?

Wykrywanie plagiatów i sztuczna inteligencja

Tworzenie ceny obrazu

Proces twórczy a sprzedaż

Jak pracuje płótno ...

TRUDNY KLIENT I NEGOCJACJE

Skąd się bierze pasja :)

Jak dobrać ramę do obrazu ?